BÜYÜK ORTA veya KÜÇÜK YEMEK YARIŞMASI !

Fırat Sobutay
23 000 görünümler 258 B

Herkese Merhaba, Bu video büyük orta ve ya küçük yemek yarışması yaptık. Önümüzde bulunan oyun kağıtlarını çekerek yiyeceğimiz yemeğin veya içeceğin boyutunu seçiyoruz ve önümüze kapalı bir şekilde gelen yemeklerin içinde pizza, kola, sandviç gibi yiyecekler bulunuyor.Eğlenceli ve komik bir video oldu. iyi seyirler.

firatsobutay
iş birlikleri; firat.sobutay@temagency.com

Videolarımı beğendiyseniz kanalıma "abone olup" bildirimleri açarak diğer videolarımdan haberdar olabilirsiniz.

Hepinize selamlar ben Fırat Sobutay :) . Kanalımda sizleri bol eğlenceli videolar bekliyor . Gülerken sizleri de güldürmek , sizleri de eğlenceme ortak etmek en büyük amacım :) Videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın !! Görüşmek ve “Gülüşmek” üzere :)

BÜYÜK ORTA veya KÜÇÜK YEMEK YARIŞMASI ! @Kemal Bora

YORUMLAR

  1. HAMZA ÇIĞ
    HAMZA ÇIĞ
    41 dakika önce

    KEMAL ABİYİ YANINIZDA GÖRÜNCE Bİ SEVİNDİM 🥰🥰

  2. Ferdi Ucakbas
    Ferdi Ucakbas
    3 saatler önce

    Tolga Kemal Yeme Kapışması Gelmezse Küserim Fırat Abi Sana 🥲

  3. Emirhan ipci
    Emirhan ipci
    4 saatler önce

    1 gece awmde kalma gelsin

  4. ARKADATA BySlow
    ARKADATA BySlow
    11 saatler önce

    Fırat abi 1 milyonun kutlu olsun 2 milyona darısı inşallah abi hediye çekiliş yapıyormusun sadece sordum

  5. Salih Urhan
    Salih Urhan
    12 saatler önce

    Amk adamlar sadece yiyerek kazaniyo ama benim babam 1 ay essek gibi çalışıp kazaniyo ve buda beni uzuyo 😢

  6. Halil İbrahim yusuf
    Halil İbrahim yusuf
    12 saatler önce

    15:26 Fırat ab ben sattığım ekmeğe laf ettirmem altın çörek çok güzel ekmektir sağlıklı içinde bilmem ne kadar şey var lütfen bu ney demeyelim (!) :ADASAAS 👍🏾

  7. KİT
    KİT
    14 saatler önce

    Kemali algida reklamında görenler burdamı

  8. Mirza🤘😎🎸
    Mirza🤘😎🎸
    15 saatler önce

    Fırat sobutayın o kadar güzel bir kalbi var ki yani ADAM GİBİ ADAM desek Fırat abi değil adam lafı değer kazanır para bu adamı değiştirmez asla değişmez asla

  9. Abdullah Demir
    Abdullah Demir
    17 saatler önce

    Ilsjszj

  10. Blackpink In You Area!
    Blackpink In You Area!
    18 saatler önce

    KRALLLLL😁

  11. Umut Taş
    Umut Taş
    18 saatler önce

    OHA Diyorum a geri dön:(

  12. Hazal Çakır
    Hazal Çakır
    19 saatler önce

    Ya çok güzelll

  13. Efe Çınar
    Efe Çınar
    20 saatler önce

    aga siz neden melihlerle bozuştunuz barışın gitsin

  14. Beyza
    Beyza
    21 saatler önce

    Fırat abi gün geçtikçe sizi pintipandayla benzetmeye başladım biraz andırıyorsunuz galiba :d

  15. cisco ramon
    cisco ramon
    22 saatler önce

    kemal alper gibi değil fıratla bağı koparmadı ama alper kanal açtı sildi fıratı

  16. Tahirə Şahmarova
    Tahirə Şahmarova
    Gün önce

    Kemal bebeğim💙🧚

  17. Kolay bileklik kolye modelleri
    Kolay bileklik kolye modelleri
    Gün önce

    Kemal abi çok yakışıklı olmuş yaa

  18. Efe_The_Boss 10
    Efe_The_Boss 10
    Gün önce

    Enes den çalmış

  19. Nisa İkra Karacif
    Nisa İkra Karacif
    Gün önce

    1 GECE PİZZACIDA VAKİT GEÇİRME GELSİN

  20. Lucky Xuss
    Lucky Xuss
    Gün önce

    adamı tanımayadım ki

  21. Görkem Özbakır
    Görkem Özbakır
    Gün önce

    Naber Havrum

  22. Yüsra Ezber
    Yüsra Ezber
    Gün önce

    Kemal kimin kanalına gitse, ne yapsa izlerim kfjfjfh

  23. Büşra Karaduman
    Büşra Karaduman
    Gün önce

    Tolganın kartları takip edip 3ü seçmesi 😂😂

  24. karamamba88
    karamamba88
    Gün önce

    Tacos var buyuk 1 saatte bitiren hediye kazanıyordu kemal ve tolga kapissin

  25. Ersin Demirel
    Ersin Demirel
    Gün önce

    Devamı gelsin

  26. Golden prox
    Golden prox
    Gün önce

    Seymanin japon olayı gibi oldu orda gülüyordu kemal

  27. Kerem Dizdar
    Kerem Dizdar
    Gün önce

    1m aboneden 40 bin like fazla degil arkadaşlar atalim

  28. Nokta
    Nokta
    Gün önce

    Ulan adam keldi şimdi saçlı Düşünün ne kadar uzun takipçisiyiz :D

  29. Emre YUMUŞAK
    Emre YUMUŞAK
    Gün önce

    Fırat reis zayıflamış mı bana mı öyle geldi

  30. Emirhan Çolak
    Emirhan Çolak
    Gün önce

    Kemal'in saçları çok güzel

  31. Özlem Mavruk
    Özlem Mavruk
    Gün önce

    👍🏼👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼❤❤❤❤

  32. Mehmet Uyar
    Mehmet Uyar
    Gün önce

    Maşallah Tolgaya.. Kemale rakip çıktı...

  33. GamePower
    GamePower
    Gün önce

    Kemal çok kötüsün 2 acı yiyemiyon

  34. Ezgi Develi
    Ezgi Develi
    Gün önce

    yalniz kapisma cok buyuk heyecanla bekleniyorr😎🤘🏼

  35. Cano Global
    Cano Global
    Gün önce

    Ödül gerçekten para verme olmayınca kemal zaten gönülsüz başladığı videoda iki tane biber bile yemedi. Resmen videoda onu yemem bunu yemem ayağı yapıyor.Fırat abiye ayıp etmiş

  36. Fulya kayan
    Fulya kayan
    Gün önce

    Kemal yeme kapışmasını her türlü alır

  37. sokak kavgaları
    sokak kavgaları
    Gün önce

    video

  38. sokak kavgaları
    sokak kavgaları
    Gün önce

    güzel

  39. Öz House
    Öz House
    Gün önce

    Eskiler yeniler

  40. Adanalı Gamer
    Adanalı Gamer
    Gün önce

    Fırat. Abi oha diyorumun ofisini bas Kalp atın görsun

  41. yusuf candan
    yusuf candan
    Gün önce

    abi çok özlemiçim bir ısırık alilmmi kafandan hammmmmm

  42. Kadriye Pak
    Kadriye Pak
    2 gün önce

    Muhtisim üçlü burada sen video atarsında izlemezmiyizz abimmm

  43. futbol dünyası
    futbol dünyası
    2 gün önce

    .

  44. Bilal Orun
    Bilal Orun
    2 gün önce

    efsane video olmuş abi ellerine sağlık

  45. Muhammet
    Muhammet
    2 gün önce

    Kemal cengiz undere benzemis

  46. Bedirhan Sarı
    Bedirhan Sarı
    2 gün önce

    Abi o kek uno’nun ürünü

  47. İskender Büyük
    İskender Büyük
    2 gün önce

    Bu adamın suratı niye hep uykudan yeni kalkmış gibi şiş 😂

  48. Ali sönmez
    Ali sönmez
    2 gün önce

    başka içerik yok mu

  49. Fatih Başarı
    Fatih Başarı
    2 gün önce

    Tolga abiye diyinde gazını yapacağında ülke yı boşaltalım 🤣🤣🤣🤣

  50. Mustafa Mert ÇEBİ
    Mustafa Mert ÇEBİ
    2 gün önce

    HEMEN İSTİYORUZ KEMAL VS TOLGAYI YARINN GELSIN DIENLER +1

  51. AHMET GAME
    AHMET GAME
    2 gün önce

    Kemalin yapmazz

  52. oyunların böylesi
    oyunların böylesi
    2 gün önce

    Kralsın sen fırat abim

  53. Beyoğlu Tarafları
    Beyoğlu Tarafları
    2 gün önce

    Yani Fırat abi yemek videolarının artık çok sıktığının farkına varmalısın bence. Yani sarmıyo bu videolar

  54. Muhammet Can
    Muhammet Can
    2 gün önce

    Ağa içim acıdı tolgo abiye ya onunda kalbi var be

  55. Sibel Uzbilek
    Sibel Uzbilek
    2 gün önce

    trnet.info/watch/video/pIKGmaWjdKGJm5g.html

    1. Mirza🤘😎🎸
      Mirza🤘😎🎸
      3 saatler önce

      Bu ne

  56. Ugurcan Cavdar
    Ugurcan Cavdar
    2 gün önce

    5:00 burunlara dikat

  57. Eric Ozt
    Eric Ozt
    2 gün önce

    Tolgaya yedirme daha patliycak

  58. CAN ELİF21
    CAN ELİF21
    2 gün önce

    oha diyorumla bir video gelsin diyenler+1

  59. Zehra Çakıcı
    Zehra Çakıcı
    2 gün önce

    Melih Abuafla da bekleriz :)

  60. necmiye yanik
    necmiye yanik
    2 gün önce

    Abi karin dogurdumu

    1. Mirza🤘😎🎸
      Mirza🤘😎🎸
      3 saatler önce

      Sanane lan karısından

  61. emre çakıralp
    emre çakıralp
    2 gün önce

    lan kel sende saçmı var

  62. meb celik
    meb celik
    2 gün önce

    Tolga abi çok yaşa

  63. Gunesh Muradova
    Gunesh Muradova
    2 gün önce

    Gözünü sabunla yıka hızla geçer

  64. Gunesh Muradova
    Gunesh Muradova
    2 gün önce

    Bende100tl kazanmak istiyorum

  65. Gunesh Muradova
    Gunesh Muradova
    2 gün önce

    Gerçek den çok büyük koymuşlar Kemala ayib

  66. capris cafe
    capris cafe
    2 gün önce

    Kemal abi saçın yakışmış çok güzel

  67. Mehmet Guzelkaya
    Mehmet Guzelkaya
    2 gün önce

    Eski @kemalbora nereye gitti

  68. Nereye Geldik ¿
    Nereye Geldik ¿
    2 gün önce

    Arkadaşlar, selamlar kız arkadaşımla videolar çekiyoruz büyümemiz için bize destek vermeniz gerekiyor, destek verenlerin tüm dilekleri kabul olsun İNŞALLAH..🙏🏻

  69. Nereye Geldik ¿
    Nereye Geldik ¿
    2 gün önce

    Arkadaşlar, selamlar kız arkadaşımla videolar çekiyoruz büyümemiz için bize destek vermeniz gerekiyor, destek verenlerin tüm dilekleri kabul olsun İNŞALLAH..🙏🏻

  70. mehmet yazar
    mehmet yazar
    2 gün önce

    Kemalle daha çok video gelsin😂

  71. Goldege1
    Goldege1
    2 gün önce

    13:20 Onun çıkışı zor olur

  72. dilek brs
    dilek brs
    2 gün önce

    Kemal im zaten ödül olarak 100 tl 200 tl almaya alışık 😁buyuk.bi seyde gozu.yok

  73. Eylül Yılmaz
    Eylül Yılmaz
    2 gün önce

    Abi dalağın lens mi

  74. Beray Yıldız
    Beray Yıldız
    2 gün önce

    Abi bebeğiniz adı ne

  75. Îrem Nida Altuntaş
    Îrem Nida Altuntaş
    2 gün önce

    Arkadaki paranın resimi mi ?

  76. Bayram K.
    Bayram K.
    2 gün önce

    Melih bence seni özledi sende onu😂

  77. Bayram K.
    Bayram K.
    2 gün önce

    Fırat senin ilk yotube a giriş yaptığından bugüne 5 senedir falan izliyorum. Sana en çok Melih yakışıyor kardeş tavsiyesi 😂 ne oldu ne bitti bilmiyorum ama tekrar kavuşmanız lazım arada

    1. Og Jasper
      Og Jasper
      Gün önce

      @Deniz Yoldaş çok konuştun konuşma yeni doğma

    2. Deniz Yoldaş
      Deniz Yoldaş
      Gün önce

      Boş yapmışsın yapma

  78. Rafet AKGÜN
    Rafet AKGÜN
    2 gün önce

    1 gece mad lama ofisinde kal

  79. Ali Yılmaz
    Ali Yılmaz
    2 gün önce

    Eskiden Fırat abi kemali kıskanıyor kötü davranıyor diyorlardı gülüyordum bu videoları görünce yine gülüyorum 2 adam gibi adam

  80. Eren Kahraman
    Eren Kahraman
    2 gün önce

    17:12 şu iki hayvanı

  81. Casper TV
    Casper TV
    2 gün önce

    afiyet olsun FIRAATTTTTTTT

  82. Muhammet Emin Özkara
    Muhammet Emin Özkara
    2 gün önce

    Çok güzel video olmuş

  83. Tarık Torun
    Tarık Torun
    2 gün önce

    Fırat abi zorla gülüyor gibi adamı bıktırdınız😂

  84. Nisanur Özsoy
    Nisanur Özsoy
    2 gün önce

    9:00 kemal abi fırat abiye yumruk uzatıyor fırat abi konuştuğu için kemal abi eline vuruyor (seviliyorsun abi)

  85. Selin
    Selin
    2 gün önce

    melih abuaf gelse keşke:D

  86. Akın
    Akın
    2 gün önce

    Bence eğer yiyemeyen olursa parasını diğer kişilere vermenin şartı yiyemeyenin tabağındakileri yemek olmalı. Kemal yiyemiyorum dediği zaman diğer iki kişinin parayı alabilmek için kalanları yemesi lazım ki adaletli olsun.

  87. Mehmet Güler
    Mehmet Güler
    2 gün önce

    Bide bunu melih abiyle yapman yokmuuuu

  88. oyun vadisi
    oyun vadisi
    2 gün önce

    Abi pubg oynuyodum adam geldi anneme babama küfür etti bende dedim anneme baba küfür etme dedim babam pazartesi günü kalpden ameliyat olacak dedim abide oradan dedi inşallah baban ameliyat olurken ölür dedi bende orada ağlamaktan duramadım. Abilerim ablalarım dualarınızı eksik etmeyin Allah herkesin dualarını kabul etsin amin.🤲🤲

    1. Muhammed Kaya
      Muhammed Kaya
      2 gün önce

      Inşallah ameliyatı iyi geçer kardeşim amin

  89. Nurettin Güneş
    Nurettin Güneş
    2 gün önce

    Kapışma gelsin

  90. İREM
    İREM
    2 gün önce

    Abi kemal abiyle bir gece hamburgercide kalın .

  91. oyuncu sporcu. hd
    oyuncu sporcu. hd
    2 gün önce

    Efsanesin abi

  92. ALEYNA Şekerci
    ALEYNA Şekerci
    2 gün önce

    Abi seni çok seviyorum

  93. Alperen Coşkun
    Alperen Coşkun
    2 gün önce

    Kemal çok yakışıklı olmuş diyenler butonuyum

  94. M. akif aydın
    M. akif aydın
    2 gün önce

    Kemalimmm yalmaz oyle şey

  95. Muhittin Körpe
    Muhittin Körpe
    2 gün önce

    0:39 berbat olmuş tolga abi

  96. arda iğci
    arda iğci
    2 gün önce

    melihi çağır

  97. Aygel Keleş
    Aygel Keleş
    2 gün önce

    Abi tolganın yanında zayıf kalmışsın 😂

  98. Aygel Keleş
    Aygel Keleş
    2 gün önce

    Abi bak geçen videolarda da böyleydi büyük küçük çok alakasız ya

  99. Berkan Kayacan
    Berkan Kayacan
    3 gün önce

    21:51 abi tiplere bak çıldırıcammm ahahahah