CELLAT36 HAKKINDA TÜM GERÇEKLER!

17 625 görünümler 1,9 Mn
Eğlence

Arkadaşlar selam, ben Burak! Takip edenlerin bileceği üzere; Cellat36 geçtiğimiz dönemlerde yapmış olduğu bir canlı yayında beni tanımadığını söylemişti. Ben de bu duruma bir son vermek adına kendisiyle tanışmak istedim. Cellat36 ile tanışma videoma hoş geldiniz. Şimdiden iyi seyirler.. ❤️
🚩 Abone olmayı unutmayın! - goo.gl/SjM2ZI
------------------------------------------------
🔸 Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:
💜 Instagram: burakgungor
💙 Twitter: buraakgungor
💌 Sponsorluk ve iş görüşmeleri için: info@burakgungor.com
------------------------------------------------
CELLAT36 HAKKINDA TÜM GERÇEKLER! | @Cemre Solmaz Konusu ve Bana Söyledikleri..

YORUMLAR

  1. Emre temir
    Emre temir
    7 gün önce

    Burak Güngör the yargı machine

    1. i w a n n a c r y
      i w a n n a c r y
      4 gün önce

      @Squirrel69 ne 2000 ya 40B olmuş

    2. Yasar Karakoc
      Yasar Karakoc
      5 gün önce

      41b like+❤+sabit ultra mega bruh

    3. ULTRALFA
      ULTRALFA
      5 gün önce

      @Squirrel69 ok api muğz istermisiğm

    4. Just LOTR
      Just LOTR
      5 gün önce

      @Squirrel69 40000 oldu

    5. T A H Aツ
      T A H Aツ
      5 gün önce

      Aynen 😁

  2. Rümeysa Akdeniz
    Rümeysa Akdeniz
    31 saniye önce

    Sonsuz HAKLI 👍

  3. İbrahim Aydın
    İbrahim Aydın
    37 saniye önce

    Küfür etmeden küfür eden adam

  4. Nezaket Babazade
    Nezaket Babazade
    3 dakika önce

    Cellat seni ciddiye almazken bu kadar paralama kendi.Cellat sana 1 dakikasını ayırıp konuşmuyorken senin onu bu kadar önemseyin 16 dakikalık video çekmene ne demeli.(Not:Cellat fanı değilim 9)

  5. Bellyd Bellyd
    Bellyd Bellyd
    4 dakika önce

    şunları birinin anlatması gerekiyodu...

  6. Sadece Ben
    Sadece Ben
    5 dakika önce

    Salak.

  7. nini_milk
    nini_milk
    10 dakika önce

    Al abi 👑 tacını düşürmüşsün

  8. kalk gidelim fann
    kalk gidelim fann
    13 dakika önce

    7:18 yanlış söylemişsin 1 2 sene sonra onu bütün dünya tanır senin dediğin kendine

  9. kalk gidelim fann
    kalk gidelim fann
    14 dakika önce

    cellatınki çerez içerikleriyse seninki hiç bir şey

  10. Kuzenler Masa tenis
    Kuzenler Masa tenis
    16 dakika önce

    Abi iyi konuşmuşsun ama birazda ayıp etmişsin

  11. kalk gidelim fann
    kalk gidelim fann
    18 dakika önce

    cemcelciyiz

  12. kalk gidelim fann
    kalk gidelim fann
    19 dakika önce

    cellat36 en iyisi

  13. kalk gidelim fann
    kalk gidelim fann
    19 dakika önce

    cellat36 olmasaydı kim bilirdi burak güngörü

  14. ahmet mücahit savaş
    ahmet mücahit savaş
    20 dakika önce

    Kesinlikle haklısın sen 💜💜

  15. AYDIN Can
    AYDIN Can
    29 dakika önce

    Eğer ben youtuber ya da tiktok da yüksek abonem olsaydı ve sen tüm gerçekler hakkında video yapsaydın helal olsun derdim çünkü ben kimse ye ben ne tehdit ederdim nede başka birşey yapardım

  16. AYDIN Can
    AYDIN Can
    35 dakika önce

    Doğruyu söyleyeni 9 köyden kovarlar

  17. Elif Genç
    Elif Genç
    43 dakika önce

    dırırıırırırır yazık lan prime bak

    1. rumeysa
      rumeysa
      17 dakika önce

      @Eren kısa ve öz

    2. Eren
      Eren
      20 dakika önce

      Mal

  18. Elif Genç
    Elif Genç
    43 dakika önce

    dırırıırırırır yazık lan prime bak

  19. Elif Genç
    Elif Genç
    43 dakika önce

    dırırıırırırır yazık lan prime bak

  20. Elif Genç
    Elif Genç
    43 dakika önce

    dırırıırırırır yazık lan prime bak

  21. Elif Genç
    Elif Genç
    43 dakika önce

    dırırıırırırır yazık lan prime bak

  22. Elif Genç
    Elif Genç
    43 dakika önce

    dırırıırırırır yazık lan prime bak

  23. ayfehley yandik
    ayfehley yandik
    45 dakika önce

    pirimci

    1. Cansucuk_xd
      Cansucuk_xd
      24 dakika önce

      videoyu izleyip içinde dediği cümleleri betimleyip buna hak vermiyorsan bu bana göre değil diyebilirsin burda prim yapmamış kendi görüşünü sunmuş

  24. ÖyrƏnİrƏm VFT
    ÖyrƏnİrƏm VFT
    48 dakika önce

    Siz cellat kameralara oynadini anlamiyosunuz burak abi sonuna kadar hakli Cemre solmaz ceren yaldiz juanlar burak gungor hepsimi haksiz odcfc kim ya

  25. Can HD
    Can HD
    50 dakika önce

    cellat idam !!

  26. Batuhan Kalender
    Batuhan Kalender
    51 dakika önce

    CELLAT31 BABAMA NASIL LAF EDERSİN

  27. Mert Sariyurek
    Mert Sariyurek
    55 dakika önce

    Abi naparsın anca kendi akıl yaşına uygun kişiler ile bağlantı kuruyor

  28. Mert Sariyurek
    Mert Sariyurek
    57 dakika önce

    JeLLAT PAPAĞĞĞM YAPMAZZ. PAPAĞĞĞĞ BAK NE DEDİLER BİZEE... ÖDECEFEYE LAF ATARSAN KIYAFET DEĞİŞTİRİR YANINA IŞINLANIRIZ (!)

  29. DMB1903
    DMB1903
    Saatler önce

    SaPLaaaaaaaaaa asdfsdf

  30. nehir ecem YILDIRIM
    nehir ecem YILDIRIM
    Saatler önce

    9:27 deki C harfini kime diyor bilen varmı

  31. Silent Lesson Vlog's
    Silent Lesson Vlog's
    Saatler önce

    Ben niye burdayım ya iftara kadar zaman geçsin diye izliyorum. Allah herkesin tuttuğu oruçları kabul etsin 😊

    1. Cansucuk_xd
      Cansucuk_xd
      23 dakika önce

      aaa bende :D

  32. Poyraz DENGİZ
    Poyraz DENGİZ
    Saatler önce

    YÜRÜ BE ARKANDAYİZ

  33. key stone
    key stone
    Saatler önce

    Kralsın

  34. Zeynep Uyanık
    Zeynep Uyanık
    Saatler önce

    bir video ancak bu kadar keyif verebilir süpersin

  35. Nil Peksen
    Nil Peksen
    Saatler önce

    Kral Al Şunu 👑 Pardon Varmış :)

  36. ZhenoN GT
    ZhenoN GT
    Saatler önce

    Hüüüü BaBaMa BöYlE DiYeMeZsİn hüüüüğüğüğüğğğüüü

  37. Hulya Tuncel
    Hulya Tuncel
    Saatler önce

    Yaw burak git cellatan bulam belenın 😈

  38. ꧁rei Toon꧂
    ꧁rei Toon꧂
    Saatler önce

    Cellatın yorunlarında hep dünki çocuk yazmışlar LGİFJFEŞTNDĞGKSĞFKFĞG

  39. ws.minx._
    ws.minx._
    Saatler önce

    3:27 adam bahane üretmeye çalışıyor o kadar belli ki

  40. Uğurcan Erben
    Uğurcan Erben
    Saatler önce

    Yani seni cellattan daha dhaa onceden tanıyoruz yani bende bir karslı olarak ben senin yanındayım burak bey 👍

  41. Cemilenur Kaya
    Cemilenur Kaya
    Saatler önce

    Cellatin ek yaptığı tek şey eeeee eee3 başka hic bise yok

  42. LISA MANOBAN
    LISA MANOBAN
    Saatler önce

    Burak Abi o Cellat denilen şapşal normal birisi değil.🤬

  43. ZƏHRA nebizade
    ZƏHRA nebizade
    2 saatler önce

    abiii ben bunari bilmyodum ben cemrenin enn buyuk fanlaridanim be hep cemceli destekliyodum artik nenim hauatimda cellat diye birr insan yok bu videoda o kadar nefret duydun ki abi hep biylw guclu ol onlar ne derse desin bende ne telifi atiyolar atsinlar bakalim abi arkandauiz hec merak etme BURAK GUNGOR ABI HEP BOULE VIDEOLAR

    1. ZƏHRA nebizade
      ZƏHRA nebizade
      2 saatler önce

      cek seni seviyoruz💜artik celat diye birisi yokkk men celatin fanlarindanim amma bu vudeodan sonra yok iyikide baba demiyodum celatin kizlari falan diyodumda neyse artik unutalim

  44. Merve Altuntaş
    Merve Altuntaş
    2 saatler önce

    Tam bi egoist bu Cellat

  45. Sidar Kaynak
    Sidar Kaynak
    2 saatler önce

    Abi helal olsun 👏👏 ben seni destekliyorum

  46. Dərya İbrahimova
    Dərya İbrahimova
    2 saatler önce

    Ya bu lafı çok sevdim ya " 50 tane cellat gelse Cemreyi,Berkeyi,Kürşata değişmem"adamsın ya.✔️

  47. Gozde Bağdat
    Gozde Bağdat
    2 saatler önce

    Prim güngör

  48. Şevval Öğredici
    Şevval Öğredici
    2 saatler önce

    Ama cellatda cemrede cemcelden çok büyük prim kasıyo Çünkü bilerek yanlışlıkla cemcel diyo yanlışlıkla cemre diyo yani bence bunları bilerek yapıyo

  49. -Ece
    -Ece
    2 saatler önce

    Tek Kelimesiyle Tokatlayan Güzel İnsan ~Burak Güngör

  50. Esila Akdüzen
    Esila Akdüzen
    2 saatler önce

    😑🔫

  51. Beyza Dokumacı
    Beyza Dokumacı
    2 saatler önce

    VURDU VURDU GOL OLDUUUU

  52. Ebrar
    Ebrar
    2 saatler önce

    ADAM GİBİ ADAM

  53. MSP Panda
    MSP Panda
    2 saatler önce

    Kapak Sesi Geldi!

  54. Hilal Gönül
    Hilal Gönül
    2 saatler önce

    ...

  55. Alperen Özsoy
    Alperen Özsoy
    2 saatler önce

    Helal abi gerçekleri ortaya koydun

  56. Çetin Kara
    Çetin Kara
    2 saatler önce

    Alfaaaa yürü be abii

  57. Birisi
    Birisi
    2 saatler önce

    Cellat balonu büyük patladı

  58. ÇİKOLATA ÇIKOLATA SEVERİM
    ÇİKOLATA ÇIKOLATA SEVERİM
    2 saatler önce

    ÖDCFC O BABA DEDİGİNİZ ADAMIN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRÜN SIZ CELLATA BABA DİYOSUNUZ YA KENDİ BABANIZ AKSAMA KADAR CALIŞIRKEN SİZ GİDİN ÇeLLaTa baba diyin

  59. Elifsude semerci
    Elifsude semerci
    2 saatler önce

    Ben baba demiyorum

  60. ragazzo aquila
    ragazzo aquila
    2 saatler önce

    cellat daha 3 kelimeyi zor yan yana getiriyoken sen kimsinde burak abime sataşıyon

  61. Kuzey Tekinson
    Kuzey Tekinson
    2 saatler önce

    İzlerken şekilden şekle girdim la Burak The Yargı Machine

  62. Han
    Han
    3 saatler önce

    adamsın

  63. Ulvi Samet Özcan
    Ulvi Samet Özcan
    3 saatler önce

    jellat31 bak işine aslanım

  64. OSMANLI pubg mobile
    OSMANLI pubg mobile
    3 saatler önce

    Füze atsaydın kralll adammmmmmmmmm

  65. VORTEX 31
    VORTEX 31
    3 saatler önce

    Ne koydu beee

  66. 3 KAFADAR
    3 KAFADAR
    3 saatler önce

    Çekyat31 ve bokfc bunu bunu beğenmedi ve burak reis giydirdi

  67. Blossom
    Blossom
    3 saatler önce

    4 yaşındaki kardeşim cellattan daha düzgün cümle kuruyor.

  68. Burağan Tuna Şentürk
    Burağan Tuna Şentürk
    3 saatler önce

    Abi varya hukuk okumasanda avukatım ol diye ilk ben teklif ederim

  69. Ahmet Faruk Türk
    Ahmet Faruk Türk
    3 saatler önce

    Abi Jahrein ve Unlost hakında konuşur musun Unlost tüm gerçekler gelsin

  70. Ahmet Faruk Türk
    Ahmet Faruk Türk
    3 saatler önce

    Abi Jahrein ve Unlost hakında konuşur musun Unlost tüm gerçekler gelsin

  71. Kubra Kara
    Kubra Kara
    3 saatler önce

    Sonuna kadar arkandayım ben♡︎

  72. Mustafa Sahin
    Mustafa Sahin
    3 saatler önce

    O dünkü çocuk elinizden ekmeğinizi almasın dikkat et PİRİM GÜNGÖR!

  73. ExTheLegend
    ExTheLegend
    3 saatler önce

    the yargı machine mod on

  74. Mustafa Sahin
    Mustafa Sahin
    3 saatler önce

    Yannız dikkat et de o lafı sen ona değilde o sana yedirmesin!

  75. Mustafa Sahin
    Mustafa Sahin
    3 saatler önce

    Sen kimsin ki onun arkasından konuşuyorsun yüzüne konuş yiyorsa diyicem de tabi yüzüne konuşmaya da cesaretin yetmez "PİRİM GÜNGÖR"

    1. •Selen
      •Selen
      3 saatler önce

      Asıl sizin jellat papanızın cesareti yok kendi gelmek yerine sizi yani köpeklerini salmış buraya

  76. Belinay Turan
    Belinay Turan
    3 saatler önce

    Prim lazım prim miiii

  77. Alee
    Alee
    3 saatler önce

    cellatın giyim tarzına bayılıyorum çünkü burak güngür harika giydiriyor

  78. Mirac Aslan
    Mirac Aslan
    3 saatler önce

    Abi sen bu videoda kufur etmeden sovmus sun

  79. rıdvan demirci
    rıdvan demirci
    3 saatler önce

    adam küfür etmeden jellat a sövdü lan :D:D:D:D:D:D:D:D:D

  80. Ömer Faruk CİNOĞLU
    Ömer Faruk CİNOĞLU
    3 saatler önce

    Abi şu sövmeden sövme olayını banada öğret valla çok ihtiyacım var...

  81. TKM BROWN
    TKM BROWN
    3 saatler önce

    Abi senin bütün videolarında nedense konuşmana kitleniyorum, arka siyah, sende beyaz beyaz konuşuyorsun tam oturuyor.

  82. Sinem Sarı
    Sinem Sarı
    3 saatler önce

    Jellat papa 💀

  83. Bir Gobit Ekmek
    Bir Gobit Ekmek
    3 saatler önce

    Abi moda tasarımcısımısın çok iyi giydirdin

  84. Beyza Jauregui
    Beyza Jauregui
    3 saatler önce

    11:14 - 11:15 Cellat ın kızlarının acı gerçeği örendiği an

  85. bsp ebru
    bsp ebru
    3 saatler önce

    Ben korktum bea😳

  86. Gokhan Seven
    Gokhan Seven
    3 saatler önce

    adam haklı...

  87. Bir Gobit Ekmek
    Bir Gobit Ekmek
    3 saatler önce

    Çekyat takipçileri şimdi gelir pirm güngör falan yazarlar sizin "cellat" denen kişi diğerleri üzerinden prim kasıyor

  88. Levent Metin
    Levent Metin
    3 saatler önce

    Cellatın cellatı Burak Güngör kralsın abi

  89. Ecem Ergül
    Ecem Ergül
    4 saatler önce

    burak abi seni çok seviyorum ve herşey dogru hatta daha fazla şeyleri var cemre ablayla ceren ablayla alakalı

  90. Azkaban Lordu
    Azkaban Lordu
    4 saatler önce

    Cellatı hiç sevmem ama saygıdan bahsettiğin bu videoda saygısızlık yapmış olman aşırı komik Burak veeee kimse sana saygı göstermek zorunda değil.

    1. •Selen
      •Selen
      3 saatler önce

      Saygısızlık mı nerde ben göremiyorum

  91. Shinou Rehalse
    Shinou Rehalse
    4 saatler önce

    Burak bıyıklarını düzeltsene suratının yarısında bıyık var yarısında yok

  92. Belinay Agun
    Belinay Agun
    4 saatler önce

    Birileri denizin suyunda yüzmeye çalışıyormuş ama biz seni o suda boğarız prim güngör

    1. Funny moment
      Funny moment
      3 saatler önce

      Komik

    2. •Selen
      •Selen
      3 saatler önce

      kLFJFŞCKDHSŞDJDKSŞDHDLSİDISNSŞSKJDLDJDLDLDJDŞSKDK

  93. Beyza Jauregui
    Beyza Jauregui
    4 saatler önce

    Herkesin bi annesi babası var. Ben:Hz.İsa nın babasını bulduk - - - - - - - - - şaka arkadaşlar

  94. Samuray
    Samuray
    4 saatler önce

    "Prim Güngör"

    1. Funny moment
      Funny moment
      3 saatler önce

      Gel kuçukuçu

    2. zodiac katili
      zodiac katili
      3 saatler önce

      Hadi cellat babana havla

    3. Mizah Adam
      Mizah Adam
      3 saatler önce

      Ne beklersin, brawl starst oynayan kişiden. ne beklersin 12 yaşındaki çocuktan.

  95. Berkay Ençetin
    Berkay Ençetin
    4 saatler önce

    anasına küfür etse daha iyi

  96. sevval Berra Pek
    sevval Berra Pek
    4 saatler önce

    Çekyat takipçileri gelir şimdi😒 YÜRÜ BE BURAK ABİ🤩😎

  97. WorldWide handsome Jin
    WorldWide handsome Jin
    4 saatler önce

    Az sonra cellat fanlari BiRiLeRiNe DeRt OlMuSuz ssiisisIsisiisisisis

  98. Zeynep
    Zeynep
    4 saatler önce

    Hala savunuyorlar Allah beyin versin

  99. WorldWide handsome Jin
    WorldWide handsome Jin
    4 saatler önce

    👑 king 👑burak 👑

  100. Zeynep
    Zeynep
    4 saatler önce

    Seni jekyat fani yapmayan Allah için bugün ne yaptın