Kardeşlerim 9. Bölüm

117 000 görünümler 8 Mn

9. Bölüm Özeti :
Hastaneye kaldırılan Orhan’ın durumu kritiktir. Kocasını kaybetme korkusuyla deliye dönen Şengül, olanların suçunu çocuklara atar ve onları evden kovar. Berk, gözaltına alınır. Çocuklar amcalarına bir şey olacak korkusu yaşarken bir de sokakta kalınca, çaresiz İstanbul’u terk etmeye karar verirler. Akif ise Berk’i kurtarmak için bir plan peşindedir. Kadir’i ikna edemeyeceğini bildiğinden Ömer ile görüşmeye karar verir. Ömer’in vereceği karar kardeşlerin kaderini etkileyecektir.

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…

Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.

atv resmi TRnet kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

YORUMLAR

  1. محمد الحسو
    محمد الحسو
    30 saniye önce

    أنا محمد إبن عبو

  2. محمد الحسو
    محمد الحسو
    2 dakika önce

    مرحبا

  3. Mariam Alikberova
    Mariam Alikberova
    54 dakika önce

    Bu emel kucuk hic guzel oynamiyor cikarsinlar diziden

  4. X,Y, Z
    X,Y, Z
    2 saatler önce

    Şengül var ya ömerlerin annesi ölürken halay çekecekti Allahın belası ve ömerler hiçbişi demedi şimdi kuduruyor kendisi ya sinir bozucu

  5. meryem kopuz
    meryem kopuz
    3 saatler önce

    Ya şu şengül benim kocama naptiniz diyince çocuklar bisey demiyolar ya sizde diyin ki bizim anamız babamız öldüğünde sen bize naptın neden acimadin diye demelerini bekledim bende buna sınır oluyom

  6. zeynep Çoban
    zeynep Çoban
    4 saatler önce

    Sevdiğim karakterler 1.akif 2.nebehat 3.şengül 4.harika 5.berk

  7. Delikanlı Sadi
    Delikanlı Sadi
    11 saatler önce

    Dönerci Amca gibisi çıkmadı şu dizide.

  8. İclal Salman
    İclal Salman
    12 saatler önce

    Replay tuşu 1:16:24

  9. Rüya Altunel
    Rüya Altunel
    12 saatler önce

    Şu müdürün ismi ne

  10. pelinsu ucar
    pelinsu ucar
    13 saatler önce

    Ömer cidden ruh ikizim her konuda görüş düşünce davranış açısından aynıyız kadirde aynı ablam🙂

  11. Aysun Xidirova
    Aysun Xidirova
    14 saatler önce

    1:17:34😁🗡️

  12. Zahide Sarı
    Zahide Sarı
    14 saatler önce

    Emel Allah belanı vermesin

  13. Yağmur Özgider
    Yağmur Özgider
    14 saatler önce

    Emel neden ?

  14. Zahide Sarı
    Zahide Sarı
    14 saatler önce

    Ortada sır bırakmanızı gerek yok Ömer'i sinirlendirin yeter

  15. Zahide Sarı
    Zahide Sarı
    14 saatler önce

    Allah kimse ye Şengül yuzsuzlugundenn vermesin

  16. Vasif Nuraliyev
    Vasif Nuraliyev
    15 saatler önce

    Ya eyer asiye ve ömer ikizse , ömer nasıl harikanın kardeşi??????

  17. Ağahüseyn Şirinli
    Ağahüseyn Şirinli
    15 saatler önce

    Lan çekim hatası var 45:00 simit yerdeyindi sonra yukarda oldu

  18. Abdullah Heybetli
    Abdullah Heybetli
    15 saatler önce

    Emel çok özür dilerim ana,bacı saydırdım sana parayı yakınca 😁

  19. Hanife Selvi
    Hanife Selvi
    15 saatler önce

    Emel kucuk ama parayi attina cok sinir oldum

  20. Aliyeva Ayla
    Aliyeva Ayla
    18 saatler önce

    Şu çoçuklardan sevmediğim Asiye ya dorukla sevgilili oldu önce şey yaptı kardeşlerine ama mal asiye anlamıyor utanmıyor yahi

  21. narin Mustafayeva
    narin Mustafayeva
    18 saatler önce

    Yââââââââââââ

  22. Ahmet sözkesen
    Ahmet sözkesen
    18 saatler önce

    Bu bir film ama gerçekten böyle yaşayan insanlar var ülkemizde

  23. zeynep Çoban
    zeynep Çoban
    18 saatler önce

    Ömer üvey evlat ya ne zaman doğduğu bilinmiyor bulunduğu için asiyeyle aynı yaşta gibi ama belki asiyeden büyük veya küçük acaba gerçekte kaç yaşında

  24. deadtimes1905
    deadtimes1905
    19 saatler önce

    Ömer kurban ol kadire

  25. Nehir Toprak
    Nehir Toprak
    19 saatler önce

    Olum bu nası bölüm yaw doruk ne diyon la

    1. Nehir Toprak
      Nehir Toprak
      18 saatler önce

      Hi

  26. suusuu Ina mohamed
    suusuu Ina mohamed
    20 saatler önce

    From Somalia 🥰🇸🇴🇹🇷🥰

  27. eymen Han
    eymen Han
    20 saatler önce

    ya abi ağlamaktan goz yaslarım kalmadı bu ne yaw

  28. Südabə Əliyevaa
    Südabə Əliyevaa
    22 saatler önce

    ❤️✨

  29. Ali Game Ali Game
    Ali Game Ali Game
    22 saatler önce

    O kadar sardıkı bu dizi inşallah hemen bitmez iki üç günde şu ana kadar olan tüm bölümlerini izledim çoook güzel🥰🤩🤩❤️❤️❤️

  30. Hacı Akbaş
    Hacı Akbaş
    22 saatler önce

    Arkadaş bu dizinin başında Asiye’nin teyzesi cüzdanı verirken içinde annen Loto oynamış şanslıysa demişti.. o Loto kağıdını bulmasını birtek ben mi bekliyorum

  31. Büşra
    Büşra
    22 saatler önce

    Melisayı başta sevip şimdi sevmeyenler beğensin

  32. Sevinc Niyazova
    Sevinc Niyazova
    22 saatler önce

    Annem delidir ne yapsa yeridir this is Oğulcan 😆😆

  33. sinan_brn
    sinan_brn
    23 saatler önce

    bu film yüzünden göz yaşım biti

  34. Şevval Ekmekçioğlu
    Şevval Ekmekçioğlu
    23 saatler önce

    17:50 yengesin hiç sevmiyorum vallahi

  35. Belinay Dinç
    Belinay Dinç
    23 saatler önce

    Aga bu yengede bir adam olamadı

  36. Mercan Öztekin
    Mercan Öztekin
    Gün önce

    Kardeşlerin yediği ekmekten sonra Akif’in tabağını görünce şaşırdım

  37. hamza koç
    hamza koç
    Gün önce

    44:38 simit aşağıdan yukarıya ışınlanıyor

  38. zeynneppkc06
    zeynneppkc06
    Gün önce

    mezarlık sahnesinde çok agladim

  39. Cücəm Məsumə
    Cücəm Məsumə
    Gün önce

    HƏR BÖLÜMDE ÖMER İSYAN EDİyor

  40. Asiye Turan
    Asiye Turan
    Gün önce

    🍙🍙🍙🍙

  41. nehir acun
    nehir acun
    Gün önce

    1:18:23 evetya ömer bayılır sana hiç eziyet çektirmedin ya

  42. nehir acun
    nehir acun
    Gün önce

    1:18:23 özellikle ömer var ya bayılır sana hiç eziyet etmedin çocuğa

  43. kardeşlerimfsp
    kardeşlerimfsp
    Gün önce

    En çok yakın bir arkadaşım ? NEĞCMĞDMXĞDÖM

  44. Lavin. 27.00
    Lavin. 27.00
    Gün önce

    Sonunda ittiraf etti doruk 🤣

  45. Lavin. 27.00
    Lavin. 27.00
    Gün önce

    Doruk asiye"nın yanında: 😇 Doruk asiyesiz:😈 Bu ne iş yaw 🤣🤣🤣🤣

  46. Zeynep Çınar
    Zeynep Çınar
    Gün önce

    dönerci amcaaa sana hayranım ❣️❣️

  47. Zeynep Çınar
    Zeynep Çınar
    Gün önce

    Süsen çok iyi kalpli ama çevresi kötü ve ailesi ile görüşmüyor, buna rağmen, Kadir'e "peki arkadaş kalabilir miyiz?" dedi, saf sevmiş. ;)

  48. Bts Manyağı
    Bts Manyağı
    Gün önce

    Süzen'e yazık oldu.çok seviyodu Kadiri

  49. Elif Önen
    Elif Önen
    Gün önce

    Asiye doruk siz hiç ayrılmayın...

  50. Sevinc Niyazova
    Sevinc Niyazova
    Gün önce

    Gece 🌃 izleyicilerimiz hoş geldiniz buyurun efendim

  51. Sevinc Niyazova
    Sevinc Niyazova
    Gün önce

    Doruk zengin amma telefon sesi benimkiyle ayni bi an ben lan dorukun olmaz kişilere bakayım dedim amma dorukunmus şaşkın 😕 mee

  52. Boş
    Boş
    Gün önce

    şu dizi de seçilen şarkılara bayılıyorum ya

  53. •~MooN•~🌤
    •~MooN•~🌤
    Gün önce

    Kadir çok abartıyo abi açlıktan ölüyorsunuz hala gurur 🤦‍♀️🖤

  54. Tugba Kucuker
    Tugba Kucuker
    Gün önce

    Kadir çok abartıyor abi açlıktan ölüyorsunuz hala gurur abi siz kümeste yaşıyorsunuz

  55. Nihad Hasanov
    Nihad Hasanov
    Gün önce

    1:03:40 içinə sistem çox pis oldume

  56. zeynep akgul
    zeynep akgul
    Gün önce

    Emel'in küçücük peynir kadar sevinmesi ve mutlu olmasi bizde kavaltita beynir beyenmeyiz

  57. Tugba Kucuker
    Tugba Kucuker
    Gün önce

    Allahım sen kimseyi kimseye muhtaç etme🤲(Amin)

  58. Zeynep tuba
    Zeynep tuba
    Gün önce

    MAL EMEL BI KARISMA

  59. Zeynalova Günay
    Zeynalova Günay
    Gün önce

    Aybike babam kurtuldu , dediyi sahnede , simitin düşmesi tek benim dikkatimi çekmedi herhalde 😁

    1. Nihad Hasanov
      Nihad Hasanov
      Gün önce

      Sora təzdən öz özünə yuxarı çıxır

  60. Ferid Abbasov
    Ferid Abbasov
    Gün önce

    Ben olsam o parayı bakmadan götürürdüm nekadar qurur yaa kümeste yaşamak ne yaaa

  61. 𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
    𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
    Gün önce

    Bence bu bölüm için 117b like az.Bari 200b like gelseydi.Tik Tokerler boş şarkı çıkarınca 900b like geliyor, anlamlı,hayat içeren bir filme 117b like geliyor.Vallahi pes yani

    1. 𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
      𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
      Gün önce

      @Tugba Kucuker e yani nolsun.Hem ben yalnız Cellatı paylaştım.Ve onun da şarkısı yok

    2. Tugba Kucuker
      Tugba Kucuker
      Gün önce

      Pekala senin tiktokırları paylaşıyor olman bu arada haklısın

  62. Ferid Abbasov
    Ferid Abbasov
    Gün önce

    Amcaları yanlarına geldikde yemin ediyorum nasıl ohhh dedimse......

  63. Mryem__uysx
    Mryem__uysx
    Gün önce

    Bu akif tam bi kıro diyim ben size gfghfhgf

    1. Aslanlii
      Aslanlii
      Gün önce

      Ayn😐💔

  64. Ferid Abbasov
    Ferid Abbasov
    Gün önce

    Melisa: Omerler buradan taşınıyor Doruk: Hepsimi taşınıyor?🤣

  65. joop home
    joop home
    Gün önce

    Para kazanmanız lazım yani. Sıkı Çalıştırırım sizi.

  66. Ergün Demir
    Ergün Demir
    Gün önce

    Emel sen niye yakıyorsun o kadar parayı ya bana verseydin keşke

  67. Ferid Abbasov
    Ferid Abbasov
    Gün önce

    Ayda sinirlenen sadece ben'miyim🧐

  68. Ferid Abbasov
    Ferid Abbasov
    Gün önce

    Sinirleniyorum yaaa bir mutluluk olunca kötü bi şey oluyor ahh kadersiz çocuklar

  69. Cebrail Şevar Hazar
    Cebrail Şevar Hazar
    Gün önce

    Valla beyler Adıyamana gelin başımın üstünde yeriniz var.

  70. Zeynep Yavuz
    Zeynep Yavuz
    Gün önce

    9 bölümdür ağlatıyorsunuz ya biraz da yüzleri gülsün!!!

    1. lavvi _sss
      lavvi _sss
      Gün önce

      cidden ya

  71. Anonim kız
    Anonim kız
    Gün önce

    Ya ben niye aglıcak gibi oluyom 😅😳

    1. Aslanlii
      Aslanlii
      Gün önce

      @{ N O U R ♡} 😒😂

    2. { N  O  U  R ♡}
      { N O U R ♡}
      Gün önce

      @Aslanlii Kjdjdjdjsksk

    3. Aslanlii
      Aslanlii
      Gün önce

      @{ N O U R ♡} gıcıxxxx😂😂

    4. { N  O  U  R ♡}
      { N O U R ♡}
      Gün önce

      @Aslanlii tm sen istedin diye daha çok yorum yapacam SÖZ 😂😂

    5. Aslanlii
      Aslanlii
      Gün önce

      @{ N O U R ♡} allahını seversen bir dur nereye gitsem sen🤦🏻‍♂️😂

  72. Ayşenur COŞKUN
    Ayşenur COŞKUN
    Gün önce

    Bence Melisa burun estetiği olsun.

    1. lavvi _sss
      lavvi _sss
      Gün önce

      bencede şsşsşsşdşcşv

  73. sky angel roblox
    sky angel roblox
    Gün önce

    Emel senin ağzına-

  74. Ergün Demir
    Ergün Demir
    Gün önce

    1:21:24 Nebehatin yüzüğünü göstermesi😂😂

  75. HATİCE GÜL
    HATİCE GÜL
    Gün önce

    MELİSSA KADİRİN PEŞİNDE ŞENGÜL PARANIN PEŞİNDE DORUK ASİYENİN PEŞİNDE HARİKA DORUKUN PEŞİNDE OĞULCAN HARİKANIN PEŞİNDE 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  76. LuckyPUBGM
    LuckyPUBGM
    Gün önce

    Asiye: hoşçakal evim Tiktokcular: hoşçakal değil hoşt çakal

    1. Sevinc Niyazova
      Sevinc Niyazova
      22 saatler önce

      Sonra altindan diriritdiriririt

    2. 𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
      𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
      Gün önce

      Jsnskdmdks😂🤣

  77. Bla bla.
    Bla bla.
    Gün önce

    Hayatım boyunca hiç bu kadar sinir olmamıştım bi diziye yeteramk

  78. Xədicə Babayeva
    Xədicə Babayeva
    Gün önce

    Şu mal Emel niye yaktı ya Paraları. Ztn en başından beri sevmiyordum şu kızı. Dizide olmasıda bi saçmalık ztn. Emelin dizi de olması 👎👎

  79. kurt oglu
    kurt oglu
    Gün önce

    şu veleti çıkartın şu filimden sinirimi çıkardı ağzıma geleni söylüyorum

  80. HATİCE GÜL
    HATİCE GÜL
    Gün önce

    *GÖZLER YORUMDA* *KULAKLAR DİZİDE* *VİCUT YATAKTA OLANLAR+1* *😊😄😁*

  81. Ela Onay
    Ela Onay
    Gün önce

    Nobody: Akif : alıyoRlar yapıyoRlar giriyoRlar

  82. BJK
    BJK
    Gün önce

    31:56 😂😂😂

  83. BJK
    BJK
    Gün önce

    30:27 akif sadce deynekle yürüye biliyordu nasıl bir anda iyileşti

  84. Aysenur Yavuz
    Aysenur Yavuz
    2 gün önce

    Yemin ederim çocuklar ağlayınca sadece üzülüyorum ama Ömer ağlayınca sular seller akarcasına ağlıyorum

  85. AUDİOLAP
    AUDİOLAP
    2 gün önce

    Herkes donerci abi kimi olsa cok guzel olur

  86. Betül YAPICI
    Betül YAPICI
    2 gün önce

    Pablo emel 🤣

  87. BJK
    BJK
    2 gün önce

    Bölümler geçtikçe şengülden daha çok nefret ediyorum

  88. BJK
    BJK
    2 gün önce

    8:45 o hastahane olması gerekmiyor mu hastane yazıyor

  89. Lisanızım
    Lisanızım
    2 gün önce

    Ya yarın 17. bölüm yayınlanacak ben daha 9. bölümdeyim nasıl yetişeceğim?

    1. lavvi _sss
      lavvi _sss
      2 gün önce

      bu ben dşdisöxlfpeğwğsşşcb

    2. İremsu Aksoy
      İremsu Aksoy
      2 gün önce

      bende ğqşslwğaşz

  90. Гульзада Мукимова
    Гульзада Мукимова
    2 gün önce

    Emel nasil kiz ya onca parayi yakti oyle bisey olurmu hic😧

  91. Xayala Dzabrailova
    Xayala Dzabrailova
    2 gün önce

    Iyi ki bu omer var yaxwi deyr sozun wengulun bu cocuklara muhatc olduqu gunu sebirsizlikle bekliyorum

  92. حسين ابو عبدو
    حسين ابو عبدو
    2 gün önce

    Şemgul sesini adam gibi benziyor

  93. AUDİOLAP
    AUDİOLAP
    2 gün önce

    Guzel dizi bitmesin👍

  94. AUDİOLAP
    AUDİOLAP
    2 gün önce

    Okul sahneleri çok gelsin

  95. Ayşe Altaş
    Ayşe Altaş
    2 gün önce

    Emel e parayı yaktığı için b ben mi gicigim 😄

  96. Türkan Quliyeva
    Türkan Quliyeva
    2 gün önce

    Ya Emel naptın ???madem o dolarları yakacakdınız niye o pislik Berki çıkardınız yaaa hapisden...salak bunlar.. Bırakın kardeşler kavgayı Güzel - güzel yiyin parayı

    1. 𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
      𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗 𝙵𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛
      Gün önce

      Haklısın vallahi

  97. ASYA KEMER
    ASYA KEMER
    2 gün önce

    Emeli bana getirsenize yağ ol o paraları nası acımadan attı onu bulamayan var taşmam küçük olabilir ama çok gurur yapıyolar ya para işte al yeri geldiğinde biz fakiriz kümeste yaşıyoruz diye gurur yapıyolar olm para veriyolar istemiyorlar çözemedim bunları ven fakirlik gurur değil dır.

  98. AsDor 😩
    AsDor 😩
    2 gün önce

    Emel attım zaten kavga etmeyin😌 Ömer,kadir TM

  99. Büşra Güven
    Büşra Güven
    2 gün önce

    Şengülü boğasım geliyo

  100. Büşra Güven
    Büşra Güven
    2 gün önce

    Bir insanin hayatı bu kadar mı .. çok üzülüyorum ah kadirciim