KATİLİN EVİNDEN KAÇIŞ | SİHİRLİ KELİMEYİ BUL

72 000 görünümler 865 B

Herkese merhabalar, ben Merve Yalçın.

Bugün bizler için ürkütücü sizler için eğlenceli bir video ile karşınızdayım. Katilin evinden kaçmaya çalışırken enteresan anlar yaşadık. Biz hem çok korktuk hem de çok eğlendik umarım sizler de izlerken keyif alırsınız. Herkese iyi seyirler.

--------------------------------
Videoyu beğendiyseniz ''BEĞEN'' butonuna, destek olmak için ''ABONE OL'' butonuna basmayı unutmayın.
--------------------------------

Cemre Solmaz TRnet : www.youtube.com/c/CemreSolmaz
Berke Juan TRnet : trnet.info/crone/n09.html...
Kürşat Juan TRnet : trnet.info/crone/iU5.html...

Diğer Sosyal Medya Hesaplarımı Takip etmeyi Unutmayın

💜 merveyalcin
💙 merveyalciiinn
🖤 www.tiktok.com/@merveyalcin

ARSLANTAS CREATIVE
Merve Yalçın®

YORUMLAR

  1. Havva Budakbeyoglu
    Havva Budakbeyoglu
    2 saatler önce

    14:33 oha kolye

  2. Nazlıcan Kocaman
    Nazlıcan Kocaman
    3 saatler önce

    Cemoşşşşşşş🥰Mervoşşşşşş 🥰Bekoşşşşşşşş🥰Küküşşşşşşş🥰 dörtlüsü hiç ayrılmayın❤️

  3. RonayGamer
    RonayGamer
    8 saatler önce

    KATİLİN EVİNDEN KAÇIŞ diye her kese yalan söylüyorsunuz ama aslında her şey kurgu

  4. sultan Erece
    sultan Erece
    10 saatler önce

    Ablam bu dörtlü çok güzel bir video çekmiş diyenler +1

  5. Elnur Abdullayev
    Elnur Abdullayev
    10 saatler önce

    korkmadım çok eylenceliydi aksine yani

  6. L i  ZE   2 0 1 0 🌙🐼🌙
    L i ZE 2 0 1 0 🌙🐼🌙
    10 saatler önce

    Dikat vidyoyu kulaklıkla dinlemeyın😅

  7. özcemser
    özcemser
    13 saatler önce

    Arkadaşlar bu benim yedek hesabım hepinize burdancevap vericem

  8. özcemser
    özcemser
    13 saatler önce

    Ammaa mervoşuumm

  9. Mustafa Delibayır
    Mustafa Delibayır
    22 saatler önce

    Bu 4 lü bir harika bide Merve abla şeker hastalığım olduğu için kamera seni çevirince bakamadım😘😘😘

  10. Duran Doğan
    Duran Doğan
    Gün önce

    şurdA KAMERAYA BÖÖ YAPSALAR TÜRKIYE FELÇ

  11. Esmi Rizova
    Esmi Rizova
    Gün önce

    Ya çemre korku videolarında bile komik

  12. Mehmet Canbaz
    Mehmet Canbaz
    Gün önce

    Cemre abla ve Merve abla niye Kürşat abiden yüzünü açınca korktu vala orda kendimden geçtim

  13. Yavuz Çaylakoğlu
    Yavuz Çaylakoğlu
    Gün önce

    Cemre :Ne var lan

  14. kit.helps.capcutvsp
    kit.helps.capcutvsp
    Gün önce

    Bu 4 bu kadar güzel olmak zorunda mı 😍

  15. Ceren Marangoz
    Ceren Marangoz
    2 gün önce

    Bende böyle devamı gelsin her zaman

  16. Tuba Kubeli
    Tuba Kubeli
    2 gün önce

    🤣🤣🤣🤣🤣

  17. Büşranur Çakmaktaş
    Büşranur Çakmaktaş
    2 gün önce

    Berke:Yılan varr Merve:Nerdeğğğ Cemre: hayatımızda... (özlü söz) Berke:jshjsjajsjsjdkslaoahsd

  18. Knk videoları❤️😘
    Knk videoları❤️😘
    2 gün önce

    Kalp kirizi geçiridimmm

  19. Knk videoları❤️😘
    Knk videoları❤️😘
    2 gün önce

    Berke:Yılan var Merve:NERDE Cemre:Hayatımızda

  20. NİDA🈴🈲
    NİDA🈴🈲
    2 gün önce

    Video beyen dijm baya güzel ve 4 kişi ba ya korktu ve harika ve süper. Abone oldum berke. Merve cemre. Kürşat bay a komik yaa

  21. Nevin Ozdemir
    Nevin Ozdemir
    2 gün önce

    Bdhfhdxchfh

  22. Vusal Kerimov
    Vusal Kerimov
    2 gün önce

    berkenin bağırması küşatınmonun gömleyini tutmasına koptum😂

  23. Zeynep Çevik
    Zeynep Çevik
    3 gün önce

    Crenin girdiği yerde vard8 ama çekiş görmedi farketiyseniz

  24. ❤️Flash_Jisoo❤️
    ❤️Flash_Jisoo❤️
    3 gün önce

    14.33 ya cemoş nasıl göremiyon kolyeyiğ

  25. Asya Babayigit
    Asya Babayigit
    3 gün önce

    Abla seni çok seviyorum cemre abla ile kimsesiz çocuklara hediye alır mısın lütfen ❤️❤️

  26. Hatice Dilki
    Hatice Dilki
    3 gün önce

    Cemre gizlice deniz8n hareketini yaptı farkettinizmi ilkinde

  27. Hilal Yıldırım
    Hilal Yıldırım
    4 gün önce

    Dikkat küfür içerir😂😂

  28. Nigar Mirzeliyeva
    Nigar Mirzeliyeva
    4 gün önce

    Abla gulmekten karnim ağrıdı . Hep boyle vidyolar gelsin 👍🏻

  29. Aise Musayeva
    Aise Musayeva
    4 gün önce

    Mervoş yine süper dörtlü toplanmış siniz İnan ben izlerken korktum orda olsam naparim kim bilir

  30. Selen Akturk
    Selen Akturk
    4 gün önce

    GÜLMEKTEN ÖLDÜÜM ŞAKA ŞAKA ALTIMA YAPTIM İLK DEFE

  31. Mehmet Üstündağ
    Mehmet Üstündağ
    4 gün önce

    Merve abla cemre ablanın numaranısını soylermisin

  32. Latif Uray
    Latif Uray
    4 gün önce

    I’m done for the full name Baba me because I’m a CasalSuch as this and then we can

  33. Latif Uray
    Latif Uray
    4 gün önce

    Princess of the king because it can dance in a bit that’s not

  34. Latif Uray
    Latif Uray
    4 gün önce

    OK since the Covid shut your computer should talk to my

  35. ❤️Flash_Jisoo❤️
    ❤️Flash_Jisoo❤️
    4 gün önce

    berke:yılan var merve:nerde yılan var cemre : hayatımızda huhuh

  36. Dilvin Kafadar
    Dilvin Kafadar
    4 gün önce

    Giriş te ki mutluluğu merve nin ve eve geçtiği hali müq değil mi😆

  37. Ryphex ✓
    Ryphex ✓
    5 gün önce

    yazık kafanıza cidden çok yazık

  38. Cemcel.Sonsuz.Aşk.
    Cemcel.Sonsuz.Aşk.
    5 gün önce

    16:27 gülmekten öldümmm

  39. Huru Aktas
    Huru Aktas
    5 gün önce

    Çook komik

  40. Blacpink'in tatlısı
    Blacpink'in tatlısı
    5 gün önce

    Kükü ve Beko mervoşla cemoşun nasıl koruyorlar🥰

  41. Büşranur Çakmaktaş
    Büşranur Çakmaktaş
    5 gün önce

    3:23 mervenin cemreyi koruması

  42. (JR)Whart YT
    (JR)Whart YT
    5 gün önce

    Video bok gibi olmis hic heyecanli deildi yaaa

  43. Hedle Atamış
    Hedle Atamış
    5 gün önce

    2. Bölümünü isteyenler

  44. Selen Akturk
    Selen Akturk
    5 gün önce

    ALTIMA YAPTIM GALBA😶😶😳😳

  45. prenses_elanur
    prenses_elanur
    5 gün önce

    Altıma sıctım

  46. ilfisonsuz
    ilfisonsuz
    5 gün önce

    Cemre Merve Yaren Kürşat Berke Bu 5lilər Asla Ayrılmasından Amin 👌👌👌👌🌊🌼🌊🌼🌊👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  47. ırmak erol
    ırmak erol
    5 gün önce

    bay bay görüşmek üzere merve.100./100.

  48. ırmak erol
    ırmak erol
    5 gün önce

    cemre ve mervede var oyunda eğlenceli ve korkutucu olacak.100./100.

  49. ırmak erol
    ırmak erol
    5 gün önce

    MERHABA.

  50. Mehmet Dilekçi
    Mehmet Dilekçi
    5 gün önce

    M

  51. Mehmet Dilekçi
    Mehmet Dilekçi
    5 gün önce

    Cyfc sonsuz

    1. Mehmet Dilekçi
      Mehmet Dilekçi
      Gün önce

      Ayn

  52. Tural Eliyev
    Tural Eliyev
    5 gün önce

    Aaa cemas hani biryere girbisti ardaidi anahtar di

  53. Dila Tehnel
    Dila Tehnel
    6 gün önce

    Cemoş:kanamış bura😅

  54. semra buyukboyaci
    semra buyukboyaci
    6 gün önce

    Ben izlerken bile korktum

  55. Nexistersen
    Nexistersen
    6 gün önce

    Korkmadan ölmeden izledik

  56. İlayda Kerkez
    İlayda Kerkez
    6 gün önce

    Berke: Yılan varrrrğ Merve:Nerdeğğğ Cemre:Hayatımızda huhuuu Merve:Başladı yine Ben:xfdxsfhjinfgdsg😂😂😂

  57. KRN ENES
    KRN ENES
    6 gün önce

    Aladım

  58. Belinay
    Belinay
    6 gün önce

    Berke: Yilan var Merve:Nerde Cemre;Hayatimizda

  59. Fateh Novruzlu
    Fateh Novruzlu
    6 gün önce

    Merkürcember

  60. saban memmedli
    saban memmedli
    6 gün önce

    Bu cemrenin merveye oyun yaptığı ev degil mi?

  61. Prenses Piper
    Prenses Piper
    7 gün önce

    Kesin o yılan ceren yılanı

  62. Prenses Piper
    Prenses Piper
    7 gün önce

    Arkadaşlar camera yı bilmiyorum ama cemmer barışmış

  63. Vildan Zeinepova
    Vildan Zeinepova
    7 gün önce

    Yapın tabi video

  64. Ayrılık
    Ayrılık
    7 gün önce

    Benim kalp rahatsızlığım var öldüm izlemeden ruhum yazıyo 😂😂😂😂😂😂

  65. Belinay_Aksu
    Belinay_Aksu
    7 gün önce

    Bu dörtlüler asla ayrılmasın diyenler +1 size bayılıyorum🥰🥰🥰

  66. Nazlı ÇANKAYA
    Nazlı ÇANKAYA
    7 gün önce

    Korkunç mu diye daha izlemeden yorumlara bakan ben😲

  67. MUSTAFA KURUÇELİK
    MUSTAFA KURUÇELİK
    7 gün önce

    abla seni çok seviyorummmm lütfen kalp atarmısınnnn noğlurr

  68. Eda Uncu
    Eda Uncu
    7 gün önce

    ben izlerken altıma sıçtım

  69. dünya mutluluk ister
    dünya mutluluk ister
    7 gün önce

    Merve abla lütfen beğen

  70. 029 M
    029 M
    7 gün önce

    Allah’ın Selamı olsun her kese 🌸

  71. Damla Erekli
    Damla Erekli
    7 gün önce

    🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 abla busensin

  72. Sevda Gündoğan
    Sevda Gündoğan
    7 gün önce

    Abla abi sizi ailemin yanında izleyemiyorum küfür ediyorsunuz

  73. Yusif esgerli
    Yusif esgerli
    7 gün önce

    Kursat abi cokk kufurcuuu ona benzemisimmm

  74. Gülay İngenç
    Gülay İngenç
    7 gün önce

    Ben korkuda altıma yapcakdim la

  75. Gülay İngenç
    Gülay İngenç
    7 gün önce

    Kürşatın hiç bişi olmamiş gibi yoluna devam etmesi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥺

  76. •softmerkür•
    •softmerkür•
    8 gün önce

    Meryus

  77. °•♡•° Asya_pomcik°•♡•°
    °•♡•° Asya_pomcik°•♡•°
    8 gün önce

    0:47 cidi bi ortamda kankamla ben =

  78. Mustafayi dSen
    Mustafayi dSen
    8 gün önce

    Kürşat abi: kıral Merve abla: kıraliçe Berke abi: pirens Cemre abla: pirenses

  79. Sidelya'nın Rüyası
    Sidelya'nın Rüyası
    8 gün önce

    En korktuğum merve ablanın bağırması

  80. Sarenazın Etkinlikleri
    Sarenazın Etkinlikleri
    8 gün önce

    Devamı gelsin

  81. 88 BRO
    88 BRO
    8 gün önce

    Merve ablam hər zaman olduğu gibi cokkkk ama cokkkk guzelsin digerlerine qeldikde o kadar guldum ki gülme krizine girdim Allah sizi güldürsün 🥶🤡 Bizde sizin gibi mutlu bir qurubumuz olsaydiya surper olurdu vallahi 😞✨ Siz kardeş gibi,aile gibi,bir yuva gibisiniz Allah sizi korusun Allah sizi jic bir zaman ayırmasın Hee bu arada tik tokda takipdeyim hepinizi

  82. Şahxanim Rehanofhaa
    Şahxanim Rehanofhaa
    8 gün önce

    Ay bu kız ne tatlı ❤️

  83. Yasemin Pulat
    Yasemin Pulat
    9 gün önce

    Merve abla hem video yu izliyom hem meking çekiyom

  84. Alsu Mikailova
    Alsu Mikailova
    10 gün önce

    Videonun sonu güzel bitdi

  85. Dilruba Kıcıkoğlu
    Dilruba Kıcıkoğlu
    10 gün önce

    altıma saçıyodum abla

  86. Zeynep sadak
    Zeynep sadak
    10 gün önce

    Kürşat ın hiç bir şey olmamış gibi davranması 🤣😂🤣😂🤣

  87. seyra
    seyra
    10 gün önce

    Berke :yılan var Merve :Nerde Cemre:hayatımızda😂😂😂

  88. Xxİpek Yaren Ece YılmazxX
    Xxİpek Yaren Ece YılmazxX
    11 gün önce

    09:00 olm çok iyi djdndj

  89. İlqar Macidov
    İlqar Macidov
    11 gün önce

    ben şuan dünyanın en tatlış insanlarını izlemiş ola bilirim iyiki varsınız🍒🍭🍫

  90. Sevda Memmedova
    Sevda Memmedova
    11 gün önce

    Nasıl güldüm la🤣🤣🤣🤣

  91. Dilek Sanır
    Dilek Sanır
    11 gün önce

    Abla hepiniz hiç ayrılmayın çünkü siz ayrılır sanızz bütün dünya ayrılır😍😍

  92. Emir Angay
    Emir Angay
    12 gün önce

    Korkudan altımda sıçacam😮😮😮😮😈😈😈😈😈👽👽👽👽

  93. Nezuko
    Nezuko
    12 gün önce

    9:23 berkenin bağırması ve kürşatın hiç bir şey olmamış gibi çıkması

  94. CemCel'e AŞIQIZ CerCel'e KARŞIYIZ
    CemCel'e AŞIQIZ CerCel'e KARŞIYIZ
    12 gün önce

    Merve abla şimbi ben akşam nasıl yayıcam?🥺

  95. PLAY DAY*ara verdi*
    PLAY DAY*ara verdi*
    12 gün önce

    ❤❤çok tatlısın abla

  96. mergyul iltar
    mergyul iltar
    12 gün önce

    Ben gülmekten donlarıma sıçtım 🤣🤣🤣

  97. mısra bayram
    mısra bayram
    12 gün önce

    8:56 da cemrenin konuşması😂😂

  98. OYUNLARIN KRALI BRK
    OYUNLARIN KRALI BRK
    13 gün önce

    Bu 4lü birleşince çok tatlı oluyorlar

  99. Zafer Yıldırım
    Zafer Yıldırım
    13 gün önce

    17:00 😂😂🤣 Cemre Solmaz ❤️💞😇 ❤️💞😇 Merve yalçın A L L A H Bizlere S İ Z İ N G İ B İ İ Y İ D O S T Versin

  100. Şükran Nur DENERİ
    Şükran Nur DENERİ
    13 gün önce

    Cemoşun kolyeyi bulamaması 🤣