RASTGELE AÇIK ARTIRMA ! ( iPhone 12 ÖDÜLLÜ! ) w/ Eda Biçim & @Mesut Can Tomay

11 562 görünümler 1,2 Mn
Eğlence

Selamlarss
Bu videoda kız kardeşim Eda Biçim ve Mesut Can Tomay ile rastgele açık arttırma usulu bir oyun oynadık önümüze gelen ürünleri fanus içinden çektiğimiz meblağları ödeyerek ürünleri aldık, kimimiz 1 tl ile bedavaya alırken kimimiz 400 tl ödeyerek değerinin çok üstünde para verdi, sona parasını saklayabilen ise iphone 12 'ye açık artırma girme şansı elde edebilecek güzel bir video oldu amacımız zaten eğlenmekti eğlendik ve umarım sizleride eğlendirebiliriz (:
İyi Seyirler.....
Eda Biçim'in TRnet Kanalı : trnet.info/crone/GF0xCmjipPD4CMm4RCGTNQ.html
🎥 KIZ KARDEŞİM İLE KENDİ MCDONALDS 'IMIZI AÇTIK : trnet.info/watch/video/hKtq0pyYkqGczqk.html
🎥 DEV KAR KÜRESİ YAPTIK : trnet.info/watch/video/iamrtpOVhoSov7E.html&t
🛎 TRnet Kanalıma Abone Olmak İçin: bit.ly/2Yp4gNo
🔭Instagram: bit.ly/2DVPDaI
📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

YORUMLAR

  1. Mustafa Gümüşçü
    Mustafa Gümüşçü
    3 saatler önce

    Tamam kayıt bitti geri verin

  2. eren güngör
    eren güngör
    4 saatler önce

    Ali abi bu aralar var bi gacı olimpiyatı yaa yok mu bi video daha

  3. Zehra Demir
    Zehra Demir
    4 saatler önce

    Eda cokk tatlisinnnnn 🥰

  4. MrStark Growtopia
    MrStark Growtopia
    6 saatler önce

    Neden Sadece neden

  5. Mustafa aka
    Mustafa aka
    6 saatler önce

    10:48 efsane ya köpek evladı :D samimice :)

  6. HATİCE SEMİZ
    HATİCE SEMİZ
    7 saatler önce

    18:52 kulaklık takanlar için saygı duruşu

  7. Deli bunlar
    Deli bunlar
    7 saatler önce

    Mesut Can tomaydan bir kalp aldım bir ❤️ alırım Ali. Abi

  8. Ates Acar
    Ates Acar
    8 saatler önce

    Best ship ever eda mesut

  9. criaseth
    criaseth
    8 saatler önce

    bu eda çok hoş yanıyorum sana eda kaşına gözüne mimiğine

  10. Larx
    Larx
    9 saatler önce

    Olm sürekli eda ve rıdvanla video çekeceğinize cihanla çekin

  11. Çağlar Doldos
    Çağlar Doldos
    10 saatler önce

    Eda mesutun modunu düşürüyor videolarda olmamalı

  12. ibrahimlatif kalkan
    ibrahimlatif kalkan
    11 saatler önce

    Ali biçim yeni video neden paylasmiyorsun ameke canimiz sıkılıyor

  13. Müzeyyen Nisa Duman
    Müzeyyen Nisa Duman
    12 saatler önce

    Abijim bakıyorum da her yorumu beğenmişsiniz bana da bi kalp atın bari :))

  14. Alperen Ramazan
    Alperen Ramazan
    13 saatler önce

    ali abinin aldığı gibi parayı sayması eda biçimin bakmadan telefonun altına koyması kimin para için ne kadar uğraştığu 3.53 de belli oldu :)

  15. Forza Edit
    Forza Edit
    13 saatler önce

    RIDVAN ABİ - MESUTCAN TOMAY - ALİ BİÇİM - ERTAN PARANORMAL OLAY VİDEOSU İÇİN TERK EDİLMİŞ BİR KÖYE GİDİN BEĞENİN ÜSTTE KALSIN !!!!

  16. akkadn
    akkadn
    13 saatler önce

    Eda ablanın herşeye ihtiyacı var zaten😂

  17. Zafer Turan
    Zafer Turan
    14 saatler önce

    Edayla mesut yakışıyor ya

  18. Tarik Tstar
    Tarik Tstar
    14 saatler önce

    Helal olsun. Eda. Abla

  19. Tesen Ehmedov
    Tesen Ehmedov
    17 saatler önce

    Yahu mükemmelsiniz ,Azerbeycandan sevgiler sayqılar 👌🏻👍🏻

  20. Müge
    Müge
    21 saatler önce

    Nobody: Eda: benim param çok hdhdkd

  21. Darqhawq
    Darqhawq
    Gün önce

    Aslında patron kendine almış ama video konsepti olarak gösterip vermemişse 😂

  22. Ilgar
    Ilgar
    Gün önce

    3:06 3:08 ikiside kekeliyo

  23. infilock 1987
    infilock 1987
    Gün önce

    18:55 tepkiye bak :)))

  24. Küçükcivciv24 Küçükcivciv24
    Küçükcivciv24 Küçükcivciv24
    Gün önce

    Ali aşko taşko ya ldpeğdeğğdğe alemsin

  25. Enes_krdmr_
    Enes_krdmr_
    Gün önce

    Abi sonda küfür ettinde patronun annesinin suçu neydi skdjdjdjdkkdkd

  26. amat wolf
    amat wolf
    Gün önce

    Ali abi müjdemi isterim duymuşsundur belki Jason Statham Türkiye'de

  27. Reis 1903
    Reis 1903
    Gün önce

    😅🤣

  28. yasemin k
    yasemin k
    Gün önce

    Yaw adamların iPhone kazanmalarını izliyoruz yine onlara para kazandırıyoruz bari bu kazandığınız parayla bu fakiri sevindirin be abicim

  29. semih tsk
    semih tsk
    Gün önce

    Ödül iphone ooooooooooooöööööooooo

  30. MrEltacRex
    MrEltacRex
    Gün önce

    LUNA PARK VİDEOLARI GELSİN DİYENLER +1

  31. Deli Kurt PRODÜKSİYON
    Deli Kurt PRODÜKSİYON
    Gün önce

    Paranız yoktu enes batur ünlü yaptı şimdi bi yerlereniz kalkıyor.

  32. Mehmet Uslu
    Mehmet Uslu
    Gün önce

    Saklambaç ta ebeyim 3 gunluk bir bebeğim resetledim hayatımi yeni aşklara gebeyim.

  33. ÖMER Faruk Topal
    ÖMER Faruk Topal
    Gün önce

    Ali abi bi korku evi videosu at bekliyoruz beğenin görsün (mesut ve Rıdvan abi olmazsa olmaz)😎

  34. Nisa Taş
    Nisa Taş
    Gün önce

    Yorum tutmuşş 🤞🏻🤞🏻

  35. İlker arda
    İlker arda
    2 gün önce

    1:50 Bayram harçlığı mı kimseye göstermiyrumdur

  36. ÖMER Faruk Topal
    ÖMER Faruk Topal
    2 gün önce

    Ali abi bi korku evi videosu at bekliyoruz beğenin görsün (mesut ve Rıdvan abi olmazsa olmaz)😎

  37. Berfin Başkuş
    Berfin Başkuş
    2 gün önce

    Bir videoda duydum ki kendini lisa ile shiplemissin neden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  38. Dank Memer Ali
    Dank Memer Ali
    2 gün önce

    11 pro o thumbnaildeki 12 değil videodaki telefonla aynı değil

  39. Emir Akgül
    Emir Akgül
    2 gün önce

    abi mesut abinin dediğini duydum ve videoya like atmadım :D

  40. Soner Güngör
    Soner Güngör
    2 gün önce

    .

  41. lütfü uçal
    lütfü uçal
    2 gün önce

    Abi birşey merak ediyorum bu adamlar başkaları içinmi video çekiyor neden patron diyorlar sürekli biri aydınlatsın

  42. glossxcokkie
    glossxcokkie
    2 gün önce

    Şşşt black pink- Lisa yı shoplama kendini vermiyoz biz 😌

  43. saliha altın
    saliha altın
    2 gün önce

    Uçan tekmen mükemmel abi yaa 😍😍

  44. Ali Demir
    Ali Demir
    2 gün önce

    Ben atılım uçan tekme ama yine ilke atarim

  45. GreoN
    GreoN
    2 gün önce

    Tam kafadan sezon finaliyle finali karıştırmış :D

  46. Duygu Gn
    Duygu Gn
    2 gün önce

    Abi madem bi kişi hediye alıyo neden 3 tane aldınız hepsinden bu işte bi bokluk var gibi gibi

  47. Egemen İle bilgisayar toplama
    Egemen İle bilgisayar toplama
    2 gün önce

    zıbab

  48. BlackCloud
    BlackCloud
    2 gün önce

    birisi mesuta komik olmadıgı söyleyebilir mi saçma saçma eda esprileri çok cringe

  49. Ayberk Özgen
    Ayberk Özgen
    2 gün önce

    Video atsana

  50. Deniz Can
    Deniz Can
    2 gün önce

    MESUT EDAYA AŞIK

  51. Yusuf Taha Zorlu
    Yusuf Taha Zorlu
    2 gün önce

    Videoları sadece eda için izliyorum

  52. BARAN1
    BARAN1
    2 gün önce

    Basimin yanına git

  53. ARMY&BLİNK FOREVER ama 1 ay yok
    ARMY&BLİNK FOREVER ama 1 ay yok
    2 gün önce

    Seni Lisa ile shipliycem 😂

  54. Bedircan Döğüm
    Bedircan Döğüm
    3 gün önce

    7:26 altıma sıçtım

  55. Mirci Kepti
    Mirci Kepti
    3 gün önce

    Baba annem uçan tekme atıyo

  56. KAAN YAMAN FC
    KAAN YAMAN FC
    3 gün önce

    Abi bi videoda sahabe hikayesi anlatsınıza

  57. KAAN YAMAN FC
    KAAN YAMAN FC
    3 gün önce

    Keyto tv spikeri adamdır

  58. hamza kaden
    hamza kaden
    3 gün önce

    Z-I-B-A-B-L-A-D-I-N ALİ BİÇİM

  59. Mustafa Berat Demir
    Mustafa Berat Demir
    3 gün önce

    Sana Yemins ediyorums bu adams çoks uvjjj

    1. Mustafa Berat Demir
      Mustafa Berat Demir
      2 gün önce

      Ali abi beni niye beğenmedin

  60. Sergen Yalçın
    Sergen Yalçın
    3 gün önce

    Abi video at lan

  61. Menşure Can
    Menşure Can
    3 gün önce

    Sonraki video için lütfen lilifilm lilifilm e reaction çeker misin? ?

  62. E
    E
    3 gün önce

    Ali abi instagramda Lisa ile ilgili geri sayım bırakmışsın. Video mu gelecek yoksa?

  63. Reydey
    Reydey
    3 gün önce

    Hayla Mesutla Eda yı Shipley en tayfa nerde

  64. Perviz Qaragozlu
    Perviz Qaragozlu
    3 gün önce

    Mesut keyto tvyi Azərbaycan dilinde söyləsin

  65. Anonymous Player
    Anonymous Player
    3 gün önce

    abi gozunun yağınıyiyim TAMKAFADAN 3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

  66. Küçük Patron
    Küçük Patron
    3 gün önce

    🥰❤️❤️

  67. PROF.DR.YAĞIZ ENES
    PROF.DR.YAĞIZ ENES
    3 gün önce

    keyto tv diyince çok seviniyorum ali abi

  68. Aslı Gökce
    Aslı Gökce
    3 gün önce

    Ali biçim bacini yerim masallah

  69. Aslı Gökce
    Aslı Gökce
    3 gün önce

    Yaw bu eda niye bu kadar güzel amk

  70. Aycanerünsal
    Aycanerünsal
    3 gün önce

    Abi kardeş bağının çok güçlü olduğunu gördüm bu videoda Eda Abisine karşı çok saygılı çok tatlılar

  71. Demir Demir
    Demir Demir
    4 gün önce

    10:38

  72. Talha Koray Sonmez
    Talha Koray Sonmez
    4 gün önce

    Şirince köyüne gitsinler 😂

  73. Hhhgg Vbbbv
    Hhhgg Vbbbv
    4 gün önce

    Ali abi seni ve kardeşini ve mesut can tonay abiyimi çok seviyorum sende beni seviyormusunuz

  74. fenasi kerim
    fenasi kerim
    4 gün önce

    Başarılar dilerim Ali bey isntegram dm kutunuza bakın artık yusufcelikresmi

  75. akiraxwrld
    akiraxwrld
    4 gün önce

    Edayı Dixie Damelio'ya bir tek benmi benzettim?

  76. MIZIKA ÖĞREN
    MIZIKA ÖĞREN
    4 gün önce

    Sadece bana mı soğuk geliyo bu adamlar

  77. Tansu özdenizkuşu
    Tansu özdenizkuşu
    4 gün önce

    ulan beeeyyyyssss şu kibarcacık kızı da kendinizi benzettiniz ya kız uçak tekme atmadığı kalmış ali biçim harbi delisin heee iki saate de aynı anda bakıyorsun :) yok hayır kızı kafayı yemişssin diyorsun videonun başında sen ondan daha ççok paracısın kaç tane video var öyle

  78. Fenerli 42
    Fenerli 42
    4 gün önce

    Herseyi anladım da niye her üründen 3 tane var zaten 1 kişi alıyor? Hfhdhshs

  79. KEREM SARP
    KEREM SARP
    4 gün önce

    Ne kadar gıcıksınız

  80. Engin Can
    Engin Can
    4 gün önce

    Video bittikten sonra telefonu fişiyle beraber iade etmeye götürdüklerine yemin edebilirim ama kanıtlayamam

  81. Noxy
    Noxy
    4 gün önce

    ali abi mesutcan tomayın babasını vursana artık ya yada kaçır şu mesut köpkeyi

  82. Belinay Yıldırım
    Belinay Yıldırım
    4 gün önce

    Yenii videooo nerde kaldı

  83. Mısra Aydın
    Mısra Aydın
    4 gün önce

    eda:BUNA İHTİYACIM VAR BUNU GÖRMEK İSTİYODUMM NİCE :) BİDAKKA Bİ BAKICAM BUNU ÇOK GÖRMEK İSTİYODUM BAKASIM GELDİ

  84. BUKET SIVIRCIK
    BUKET SIVIRCIK
    4 gün önce

    0:10 napıyon mesut abi🤣

  85. Sultan Kösen
    Sultan Kösen
    4 gün önce

    Çooooooook güzel bir video ♥️

  86. Tolga Karayay
    Tolga Karayay
    5 gün önce

    Yorumlarda edadan bahsesilmeyen Bir yorum arıyorum

  87. 10 DK MATEMATİK
    10 DK MATEMATİK
    5 gün önce

    yavş yavaş sizde bittiniz 1M de kaldınız. en hızlı yükselip en hızlı çöken

  88. Mehmet Altınok
    Mehmet Altınok
    5 gün önce

    0.33 babaannem yok ama yine de beğendim :(

  89. Siyah Oje Siyah Oje
    Siyah Oje Siyah Oje
    5 gün önce

    KADINA YÖNELİK ŞİDDETE HAYIR

  90. lacosta tv
    lacosta tv
    5 gün önce

    Eda biçim çok güzelsin yaa insan aşık oluyor seni görünce

  91. Samayil Karaev
    Samayil Karaev
    5 gün önce

    Ali Biçim. Yarım saatte baya güldüm bu işi yapıyosuuun

  92. Doğukan ERKAN
    Doğukan ERKAN
    5 gün önce

    4:17 patron: 1000 tl len bitti finalde yoksun ali biçim bittiiiii!

  93. GAME OVER
    GAME OVER
    5 gün önce

    Eda:Buna ihtiyacım var Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa Eda:Buna ihtiyacım var yaaaa

  94. Emirhan Özaydın
    Emirhan Özaydın
    5 gün önce

    Varya Ali Abinin Parası Bitiyor Diye Abisine Para Vermek İsteyen Büyük Kardeş Helal Olsun (EDA BİÇİM)

  95. Yağız Atalay
    Yağız Atalay
    5 gün önce

    Cringe

  96. Öykü Özdoğan
    Öykü Özdoğan
    5 gün önce

    Bu arada seviliyorsun ali abiiii

  97. Öykü Özdoğan
    Öykü Özdoğan
    5 gün önce

    Herkese merhaba arkadaşlar benim de kanalıma abone olursanız çok mutlu olurum :)

  98. Acemi Yapımcı
    Acemi Yapımcı
    6 gün önce

    Abi inşallah yarın yeni video gelirss Önceki yorumumu gördün ya ibanıma 1.000.000tl vermişler gibi oldum.

  99. Siyar Baran
    Siyar Baran
    6 gün önce

    0:00 dabbe lannn

  100. Ramiz kalkan
    Ramiz kalkan
    6 gün önce

    Nova prospekt video çekemezsiniz görüp geçme çekemezsiniz