SEDAT PEKER 10. BÖLÜMÜ NEDEN YAYINLAMADI ? İŞTE SEBEBİ

125 görünümler 45 B

ABONE OL : bit.ly/38zaEru

Sedat peker güvenli yer bulamadığından 10. Videoyu yayınlamadı. İşte sosyal emdyadan yaptığı açıklamalar

DİĞER VİDEOLAR : bit.ly/3lfrJMA

YORUMLAR

  1. Memoli Amsterdam
    Memoli Amsterdam
    Aylar önce

    ULAN resmen kendı cıkarı ıcın gerı adım attı..Hanı kızı ıcın dunyayı yakacaktı yok efendım kolunu parmagını kesecektı hepsı hıkaye hepsı cıkar ılıskısı..Ulkucuyum dıye poz kesıyor cakma ulkucu...

  2. zeki basar
    zeki basar
    Aylar önce

    Kabak tadı verdi artık ondan

  3. yüce şansölye palpatine
    yüce şansölye palpatine
    Aylar önce

    RTE ağa 💰💰💰💰💰💰💰 verdi tabi bum çıka bum çıka 3.dunya ülkelerinde normal ...

  4. Koma Null
    Koma Null
    Aylar önce

    tavanda asgiya sallanan lambalarin renkleri bana bir ip ucu veriyor kirmizi yesil sari tuhaf

  5. TC SON SANCAK 🇹🇷
    TC SON SANCAK 🇹🇷
    Aylar önce

    HERŞEY BU DAVA UĞRUNA OLDU GERÇEKLERİ GÖRMEK İSTEYENLERİ BEKLERİM TÜM VİDEOLARI İZLEYİN ANLARSINIZ.

  6. Ertuğrul  Masum
    Ertuğrul Masum
    Aylar önce

    Ulan sedo insanları öldürüp, cenazesine gittiğini herkes biliyor..ulan senin kızın ebatta o iki kız çocuğun babasını öldürürken GAYRETULLAHA dokunmadı mı.. Ulan seri katil, ulan Ekşioğlu ailesinden Celal Eksioglunu öldürdün resmini duvarına aston.. Göt yetmedi öldürdüğünü diyemedim, ama bu aile yanında bunu bırakmaz.. Ulan gencecik insanları zehirledigin yetmedi bi silah zoruyla kadınlara tecavüz ettiğinde biliniyor..

  7. Zeki Can
    Zeki Can
    Aylar önce

    Ömrümden boşa 8 dakika gitti

    1. orhan Yuksel
      orhan Yuksel
      Aylar önce

      Bu kanalları silin !

    2. Zeki Can
      Zeki Can
      Aylar önce

      @tifffact-sai 🤦🏽‍♂️

    3. tifffact-sai
      tifffact-sai
      Aylar önce

      8 dakika boyunca nasıl katlandın :D

  8. ZaMaNıN SoNu
    ZaMaNıN SoNu
    Aylar önce

    Ona kalan ömründe rahat uyku yok. Tavşan uykusu olur anca. Yusuf Yusuf...

  9. Tayfun Hurricane
    Tayfun Hurricane
    Aylar önce

    Amaaa uzattın para kazanmak böyle birşeymiş.. reklamı geçirdin.. 8 dakikayı geçirdin bravo

  10. orhan Yuksel
    orhan Yuksel
    Aylar önce

    Başlık yalan !! Kanal o kadar. Yorum hediye... hassss....

  11. Mehmet Genc
    Mehmet Genc
    Aylar önce

    Bebek parkında öldürttüğü barmenden hiç bahsetmiyor. Çek senet tahsilatı için yaptıkları işkenceleri yağmalari hiç anlatmıyor müptezel psikopat. Devlet er geç tasmasını takip onu getirecek Dubai Bülbülünü. Devlet büyüklerine hakaret etmek neymiş görecek.

  12. Bayram 78 Kara
    Bayram 78 Kara
    Aylar önce

    Koparın kellesini kimse TÜRKİYE CUMHURİYET INDEN BÜYÜK DEĞIL

    1. hasan batur
      hasan batur
      Aylar önce

      @Bayram 78 Kara hıyar

    2. La Divina Commedia
      La Divina Commedia
      Aylar önce

      @Bayram 78 Kara Hükümetle devlet arasındaki farkı anlamayan biri daha.

    3. Bayram 78 Kara
      Bayram 78 Kara
      Aylar önce

      @Haki mazi lan işine bak o işi çöpe atılmadan yapacaktı benim gözümde hain dir

    4. Haki mazi
      Haki mazi
      Aylar önce

      Lan kardeş devlet biziz zaten hükümetin hırsızlığını anlatıyor adam kraldan çok kralci olmanın anlamı yok

  13. Martian Woman
    Martian Woman
    Aylar önce

    Farklı kanaldan yaptı hemen sildi akp+fetö..10/11 ..izledik koçum...ama siz de yardım edin adama Z kuşağı...

  14. Talip Budak
    Talip Budak
    Aylar önce

    Nedeni nato toplantısı sonrası açıklamıştı parazit yapmayın sedad peker artık halkın robinhottu

  15. Reis Sedat Peker
    Reis Sedat Peker
    Aylar önce

    Videoyu sonuna kadar izlemenizi tavsiye etmiyorum kardeşlerim...Salak saçma konuşmuş arkadaş..

  16. Hüseyin Tezcan
    Hüseyin Tezcan
    Aylar önce

    "ALLAHcc"milletimizin yar ve yardımcısı olsun. Âmin.

  17. Hüseyin Tezcan
    Hüseyin Tezcan
    Aylar önce

    "ALLAHcc"iyi ve doğru insanların yar ve yardımcısı olsun. Kötülerinide, hırsızlarında ve yalancılarında mahvetsin ve kahretsin. Âmin.

  18. ilgincBirAdam
    ilgincBirAdam
    Aylar önce

    Araplar Türkiye'ye saldıran Sedat Pekere sahip çıkınca ses yok, ama Araplar Türkiyeye yatırım yapınca Araplar kötü... buna iki yüzlülük derim. ...hadi bende ayrıldım bu kanaldan. Bye!

    1. Martian Woman
      Martian Woman
      Aylar önce

      Işin Arapla ilgisi yok..hmn bir saçma ufuklar açmalar... Ulan BAE kanunları öyle...akp Arap ilişkisi de sadece"PARA" öyle sevgi mevgi icabı değil.. Arabın ne suçu var!??kel alaka..

    2. Hi Yutub
      Hi Yutub
      Aylar önce

      Yav satılık akpartili bir pc işte bunun yorumu bu kadar olur

    3. Mehmet Fatih Ulusoy
      Mehmet Fatih Ulusoy
      Aylar önce

      Ne gibi yatırımlar?

  19. Derin düşünce
    Derin düşünce
    Aylar önce

    Kanalıma sizi bekliyorum ❤️